piątek, 20 lipca 2012

Bohaterowie:

Cataleya Nilakshi Carney (Nila)
 18-to letnia dziewczyna. Mieszkająca w New Jersey.
Jej pasja jest jazda na snowboardzie, mimo iż mieszka słonecznym mieście,
 to jej nie przeszkadza, gdyż cały hajs  przepuszcza na wyjazdy do krain lodu,
no i oczywiście na głośne imprezy w swoim mieście.
Jest otwarta na świat. Weekend się zaczyna, ale ona nigdy nie wie, kiedy się kończy,
ponieważ czas na imprezach bardzo szybko mija...


Janelle Irina Quinn (Nelle)
18-to letnia dziewczyna. Tak samo jak Nila, mieszka w New Jersey, w Ameryce.
Jej pasja jest jazda na desce, tyle, ze tej z kółkami :D
Imprezy z przyjaciółmi są jej żywiołem. Odkąd skończy 18 lat rodzice nie maja na nią wpływu.
Nie ma problemu z zaaklimatyzowaniem się w nowym środowisku. Dusza towarzystwa,
dzięki niej, dziewczyny maja dużo znajomych.


Lucas McKenzie (Kenzie)
Jest z roku dziewczyn. Jeździ na bmx'ie.
Leci na niego pełno lasek, ale on preferuje ich braci. Czyli krótko mówiąc jest biseksualny.
Umięśniony i to porządnie. Można go znaleźć w trzech miejscach: na siłce, w skate parku, albo
na imprezach, czasami w domu, ale to raczej z przymusu. Przyjaźni się z Nilą i Nelle.



Zayn Malik
19-to letni chłopak, mieszka w New Jersey. Stały bywalec tamtejszych klubów.
Znany jako kasanova. Dlaczego? A jak inaczej nazwać kolesia, który zabawia się z panienkami
na jedna noc? No właśnie... W wieku 15 lat przeprowadził się z Bradford,
za co znienawidził rodziców. Od roku z nimi nie mieszka i utrzymuje minimalne kontakty.


 
Niall Horan
19-To latek, przeprowadził się z Irlandii. Jest jak to dziewczyny mówią 'słodki'.
Chciałby się usamodzielnić, ale stwierdza, ze tęskniłby za jedzeniem mamy.
Potrafi pokazać swoje prawdziwe oblicze, nie koniecznie takie, jakiego wszyscy by
się spodziewali. Krótko mówiąc diabeł w ciele anioła.


 
Louis Tomlinson
21-no latek. Po skończeniu szkoły przeprowadził się do New Jersey, z rodzinnego Doncaster.
Kiedy przechodzi ulica nie da się nie usłyszeć zewsząd 'ochów' i 'ahów', co mu bardzo
schlebia. Przez to ma duuuże ego, ale nie poszczyci się nim długo. Dlaczego? dowiecie się,
czytając...

________________
Ha założyłam nowego :D To taki wstępik może jebnę? No to jak widać, nie ma całego 1d i o to chodzi, nie mam zamiaru się z nimi pieprzyć jeszcze. Wybrałam tych, których lubię :D Pozostałą dwójkę też lubię, ale bardziej podoba mi się ta trójka :D Akcja rozgrywa się ogólnie w New Jersey. Jebłam. Mam nadzieję, że się spodoba :D

4 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie.
    Powiem więcej jak dodasz prolog albo rozdział ;)
    Mam nadzieję, że szybko wstawisz :*
    Mwahh <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie nie ocenie . Bez rozdziału lub prologu ..
    Ale po opisie i zdjęciach mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie :D
    Będę czytać na pewno.
    Czekam na prolog ;D

    Ps. Ja również będę zakładała drugiego bloga z nowym opowiadaniem ;)
    Jeśli byłabyś zainteresowana to wyślę ci link (gdy go założę ) ;D

    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie się zapowiada, czekam aż pojawi się prolog albo pierwszy rozdział. :)
    na pewno zajrzę. :)

    zapraszam do mnie: http://letsdothisonelasttime.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń