środa, 21 listopada 2012

INFORMACJA:

No więc tak. Zastanawiam się poważnie nad usunięciem, bądź zawieszeniem bloga. Po prostu czuję, że nie zaczęłam go tak jak powinnam. Krótko mówiąc, zrobiłam to od dupy strony i pomysł ogólnie zrealizowałam, tylko chodzi mi tutaj o mój styl pisania. Zdaję sobię sprawę z tego, że mój blog nie przyciąga nowych czytelników, gdyż jak ktoś zaczyna go czytać, to myśli sobie: "Co ona do cholery pisze?". Mam o tym świadomość. Do tego jeszcze 3 klasa gimnazjum. Nie ogarniam nauki. Jest tego za dużo, konkursy i inne gówna jakie przygotowuje szkoła i nawet jak nie chcesz, to nauczyciel Cię wysyła, bo zrobił test i bardzo dobrze Ci poszło na tle klasy -.- Do tego zbliżające się święta. Trzeba pokupić prezenty dla przyjaciół, rodziny, a więc też kilka weekendów odpada. Zupełnie nieplanowanie wynikło to, że praktycznie odkąd zaczął się listopad, to co tydzień jestm na imprezie i to nie tak, że robię to specjalnie, bo ja bym z chęcią usiadła na mej zacnej dupie. Po prostu nie mogę odmówić urodzin mojej przyjaciółce, czy też powiedzieć chłopakowi, spierdalaj, bo nie mogę. Takie są wyzwania życia. Co rusz pakuję się w nowe bagna i nie mogę z nich wyjść. Nie radzę sobie z tym wszystkim, na prawdę. Siadam do rozdziału i nie mogę nic wymyślić. Totalna porażka ze mnie.  

Jeżeli ktoś to przeczytał to bardzo mi miło. Na prawdę chcę tutaj dodać rozdział, ale z tego co widzę, to nikt tego nie czyta, bo jest to do dupy. Wszystkie komentarze, to tylko zaproszenia na nowe blogi, nic więcej.

Jeśli chcecie, bym dalej prowadziła bloga, to pomóżcie mi podjąć decyzję. Może wiecie, co może zachęcić nowych czytelników? Może mam zacząć od początku, tzn od nowa poprzerabiać stare rozdziały, ale tak, żeby były kulturalne? Co o tym sądzicie? O ile ktoś to przeczyta. Koniec moich wywodów.


MOŻE ktoś stąd pomagał mi i mojemu przyjacielowi w tym konkursie organizowanym na Facebook'u? Jeśli tak, to tylko informacja, że WYGRALIŚMY!!!! I filmik jest już nagrany. Zdjęcia również wyszły piękne, także dziękujemy wszytskim, którzy nam pomogli. (Jeśli by ktoś chciał, to pisać pod postem, dodam zdjęcia, bo do filmiku nie mam jeszcze dostępu.)


                                                             Pozdrawiam i przesyłam ciepeuko w zimne dni, Morfine <3

4 komentarze:

  1. pisz, i jak chcesz mieć pomysły to może popros kogoś
    o pomoc?;) co dwie głowy to nie jedna. Tylko nie kogoś takiego jak Shatzi na tamtym blogu, bo trochę go zlała i rzadko dodaje rozdziały. Popros kogoś z kim masz kontakt i zawsze może ci podpowiedziec co się bedzie działo w następnym rodziale. Żeby rozslawic trochę bloga, pokomentuj różnym ludziom, a oni w zamian będą komentować tobie, a potem zbierzesz tyle obserwatorów co na tamtym blogu :) nie mogą być kulturalne, to by nie była ta Lady Morfine co zawsze :) wprowadz jakieś wzloty i upadki , może nowe postacie które bedą rujnowac wszystko, to tylko zależy od ciebie :* popros kogoś i pisz dalej ! Bo naprawdę dobrze to robisz i szkoda było żebyś przestała. A masz dobry pomysł , zupełnie odmienny od tych wszystkich które pojawiły się wcześniej . Wiec co zamierzasz zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że pomogłeś/aś mi bardzo tym komentarzem. I cieszę się, że takowy sie pojawił. Nie chodzi o to, że nie mam pomysłów na rozdziały, bo zawsze się coś znajdzie, tylko nie potrafię tego ująć. Byc może w ten weekend postaram się napisać coś nowego i dodać. Wiem, że Lady Morfine nie jest zbyt kulturalna, ale to się opiera po prostu na moim życiu osobistym i nie potrafiłabym wykreować postaci, które są moimi przeciwieństwami, bo po prostu nie wiem, jak się takie osoby zachowują. Co prawda, teraz chyba trochę siadłam na dupie, ale dalej lubię odpały ;P Ja komentuję na wielu blogach, tylko tak jak pisałam mój blog nie przyciąga, bo jest on zbyt "wulgarny". Nie miejcie żalu do Shatzi, ona teraz musi napisać pracę magisterską, więc nie ma za dużo czasu, a ja sądzę, że w tym wypadku blog może być na 2 miejscu. Mimo wszystko, dziękuję za miłe słowa i fajnie by było, gdyby anonimy się jeszcze podpisywały, chociażby pierwszą literą iminia. Mam nadzieję, że nie jesteś jedyną osobą, która czyta tego bloga, pozdrawiam Morfine <3

      Usuń
  2. wróciłam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł z zakończeniem tego blog wcale mi się nie podoba. Czytam twoje oba blogi i dalej nie mogę zrozumieć dlaczego tak dobrego poprawka wspaniałego bloga zostawiłaś. Nie możesz pisać kulturalnie bo to jakbyś była kimś kim nie jesteś. Mi się podoba twój blog. W twoim blogu mogę utożsamiać się z towją bohaterką bo jest podobna do mnie i jak czytam twoje rozdzaiły to zastaniawiam co może być dalej i czasami udaje mi się odgadnać. Jak zakończysz bloga to ja nie będę miała nad czym myśleć, a uwież bardzo rzadko mi się to zdarza. Więc proszę ja Cię bardzo nie kończ tego bloga.

    OdpowiedzUsuń